Khamis, 11 April 2013

12 Gelagat Haiwan Yang CUTE!.

Assalamualaikum!~

The other sweet adorable side that we rarely explore about animals is their unique & fun characters. Antara sifat-sifat haiwan yang kita biasa tahu adalah seperti, buas, ganas, kejam, tidak berakal, berhati binatang dan sebagainya. Tapi, tahukah anda sama seperti manusia, haiwan juga mampu menjadi faktor penenang kepada manusia. Indah sungguh ciptaan Allah s.w.t. 

So, don't waste any time let me show you who is sweeter? you...or them? 






V
V
V
V
V
V
V
V
V


"Merajuk ah!"
"Sampai ati awak wat kiter camni....huuuuuuuuuuuuuuuuuu"
"Wassup bros....!"
"Musuh serang dari depan! sembunyiiiiiiiiiiiiiii.....!"
"Adehhhh...adehhh silau la..."
"Weekkkkkkkkkkkk..."
"Natang awek ni tunjuk punggung ke aku! teruk lagu ni!"
Sambung nangis dalam bilik - "huuuuuuuuuuu...apa salah sayaaaaaaa"
"Taknak aku cium mulut ikan tu...eiiii malu!"
"Naper la manusia ni bagi ikan sardin dalam
tin ke aku...! astaghfirullahalazim...."
"Hampeh! diaorg ni takde tempat lain ke nak merendek??
mujur aku ni kuat iman lagi...! hishhhh...."
           
"Busuk sangat ke ketiak aku ni?....dak kot?"http://www.buzzfeed.com/ http://rusukiri.blogspot.com     

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...