Selasa, 23 April 2013

Perkongsian Bersama

 
 
 
 






Semoga kita semua beroleh manfaat daripada secebis kata-kata di atas. Moga sentiasa dalam perlindungan dan barakahNYA aminnnn :) Walau sungguh padat aktiviti di kampus, walau terasa tak cukup masa, walau terasa susah mana pun, walau terasa lemah tak berdaya, ingatlah masih ada DIA. InsyaALLAH tetap terus bertahan ;)

Ya ALLAH ya Tuhanku, berikan aku kekuatan. Mental dan fizikal, rohani dan jasmani, luaran dan dalaman agar aku tetap terus berada di jalanMu. Agar aku lebih yakin dan taat padaMu. Jangan kau cabut rezeki yang telah kau berikan, jangan kau tinggalkan aku kealpaan, jangan kau pesongkan segala kenikmatan. Aku memohon padaMu ya ALLAH, kurniakan kami rezeki, pasangan, keluarga, nikmat yang baik-baik, yang mampu mebuatkan kami terus mentaati suruhanMu. Kaulah sebaik-baik pendengar dan sebaik-baik penolong. Amiinnnn.
 http://fadazaz.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...