Isnin, 15 April 2013

Top 10 Pelumba MotoGP 2013

Berikut merupakan senarai/profile 10 pelumba MotoGP yang terbaik sepanjang musim 2013 ini. diharap skill dan kemampuan jentera mereka boleh memeriahkan lagi MotoGP pada tahun ini. Gua harap Rossi dapat mempamerkan skill beliau yang terbaik, musim lepas katanya tak serasi dengan Ducati. Kalau yang minat superbike tu tahu la perbezaan antara motosikal ni.





top 10 pelumba motogp 1


top 10 pelumba motogp 2

top 10 pelumba motogp 3
Gua tak leh belah dengan Marc Marquez ni, dulu zaman kecik-kecik duk mandi bogel sekali dengan gua je. Sekarang race kat MotoGP lu bhai. Gua tak boleh terima lah, dulu sama bangang dengan gua je mamat ni. Sekarang gua part 4, lu sekarang ride RCV.
amazingnara

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...