Khamis, 25 September 2014

Keindahan Ombak Berbentuk LOVE Berjaya Dirakam.




Menangkap detik-detik yang pasti merupakan syarat menghasilkan foto cantik. Hal tersebut menghampiri pelayar bernama Chad Wells ketika membelah ombak di California. Ia mengabadikan sebuah ombak berbentuk hati.

Chad mengaku tidak sengaja mencari momen gulungan ombak bertemu membentuk hati itu ketika berlatih meluncur di Pantai Seal, California, pada awal tahun ini. Ia terpukau melihat keindahan laut dan diabadikan di  kameranya. Siapa sangka, Chad malah menangkap detik-detik yang cantik itu. 


"Aku paling suka gambar itu kerana keunikan bentuk hatinya," kata lelaki berusia 45 tahun tersebut. "Ombak memang istimewa, semua foto yang klik sebanyak tiga kali pada ombak ini kusimpan baik-baik."

"Saya rasa ombaknya memang istimewa, kerana tiga klik yang kuhasilkan semuanya sama-sama bagus," tambah Chad. "Bentuk hatinya terjadi di ombak pertama."

Chad sendiri menjadi pelayar setelah mengalami kecederaan lutut. Kini ia menjadi sebahagian pasukan pengurus untuk Quiksilver Surf dan bekerja dengan atlet di Amerika Syarikat.
gaban comel

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...