Jumaat, 9 November 2012

KERUSI UNIK !!

Assalamualaikum dan Sakam Satu Blogger

Zaman dah berubah, dunia dah maju. Kerusi dah moden. Tersangkut otak aku tengok kerusi -kerusi zaman sekarang
Ada yang entah pape je kerusi tu aku tengok, ada jugak design dia macam tak masuk akal.
 

 
 
 
 
 
Ni kerusi bentuk heels? Aku rasa la kerusi macam ni makan ruang betul. Bukan leh duduk atas puncak tu. Unless korang nak main gelonsor. Kalau boleh duduk pon, rasa muat atas 4orang la kan. Tu pon kalau letak dekat kedai kasut.


Ni yang cute ni! Olololo!



Kerus sponge?

ni apa ni? Kerusi ke, spike ball? Huh!
Kerusi ni kalau perhati elok-elok bentuk gigi tau. Comel
Kerusi moden ni pon satu hal makan ruang, tapi kira ok lah nak buat rest-rest.

Yang ni dua-dua belah boleh guna. Masalahnya yang duduknya belah depan, belakang tu buat apa? Nak duduk tang mana kedalam macam tu? 
Ha ni okay la buat alah bontot sambil online facebook.
Aku suka kerusi ni. Buat bistro pakai kerusi ni. Fuhh! Mengancam!
Ni pekebenda? Slesa ke?


Ni design terbaik. Dah macam kerusi santai tapi tak nasih dia tak leh fold. Mesti mahal dah material kayu chengal tuh. Terbaik!


Aku suka jugak yang ni, dah macam bentuk jellybean kepek . Cute gila. Kalau buat kaler yelow,green ala funky, dan-dan tu jugak aku pi cari. Haha!


Poyo betul pompuan yang duduk atas kusi ni, muka macam tak tahan kebas je. Selesa tak makcik? Kira slesa la tu, tengok makcik yang gambar bawah duduk elok je. Buat letak dekat pejabat ni cantik jugak.


CREDITS TO ; BLOGJELLYBEAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...