Khamis, 26 September 2013

Adam AF Sah Suami Fiza Elite


  Dengan sekali lafaz, bekas anggota kumpulan Elite, Siti Zaidatul Fiza Abdul Halim atau dikenali dengan nama Fiza Halim, 32, sah menjadi isteri kepada penyanyi kelahiran Akademi Fantasia musim kedua, Mohd Aizam Mat Saman atau Adam, 30, pada jam 10.30 pagi tadi bertempat di Pejabat Jabatan Agama Islam Selangor, Shah Alam dengan mas kahwin RM300 dan hantaran sepersalinan lengkap.

Pasangan dinikahkan oleh Pendaftar Nikah, Cerai dan Rujuk Daerah Petaling, Suhaimi Ahmad Wakid dan majlis dimulakan dengan khutbah nikah oleh Suhaimi. Pasangan mempelai tampil memakai pakaian sedondon berwarna putih.


  

Adam dan Fiza mengambil keputusan untuk bernikah setelah dua bulan berkenalan secara serius. Perkahwinan ini merupakan perkahwinan pertama bagi Adam dan perkahwinan kedua bagi Fiza setelah berpisah dengan Ahmed Farriq Zainul Abidin pada 4 November 2010. Fiza dikurniakan dua orang cahaya mata bersama Ahmed Farriq iaitu Ferra Aryanna, 5, dan Feeya Adyrra, 4.


Selamat melayari bahtera perkahwinan buat anda berdua. Beberapa lagi gambar sekitar majlis pernikahan Adam AF dan Fiza Elite dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
 
adam af

adam af
adam af
adam af
adam af sedaka sejahtera dan gua.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...