Ahad, 17 November 2013

Menakjubkan dari Photographer berusia 6 tahun!

Tambah kapsyen
Lihat gambar-gambar landskap ni, cantik dan menakjubkan..lebih menakjubkan semua ni hasil dari si photographer kecil Oliver, berusia hanya 6 tahun!

bapa Oliver , Andreas Jones, 42 , dari Gosport , Hampshire , berkata : 'Oliver telah mengambil gambar sejak berusia tiga tahun. Dia mula menggunakan kamera ibunya  pada usia lima tahun dan mula bertanya jika dia boleh bekerja dengan saya.'


"Pertama kali saya menyedari Oliver mempunyai bakat pada usia 5 selepas saya membawanya ke ladang lavender. Saya kagum dengan  komposisi Oliver."



"Selepas melihat hasil daripada usaha itu saya membelikannya kamera terpakai dan lensa kit  kemudian beliau telah menghasilkan kerja yang menakjubkan , malah seperti standard orang dewasa."




 
http://twenty2december.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...