Selasa, 15 Julai 2014

Pelik Potret Muhammad Ali Hanya Dari Punching Bag

Menggunakan Punching Bag berbentuk, kawat baja, paip aluminium, dan wajah orang terkenal . Michael Kalish telah menciptakan sebuah monumen yang menakjubkan yang memberi penghormatan kepada salah seorang petinju terbesar sepanjang masa, Muhammad Ali.

Terdiri dari 1,300 Punching Bag berbentuk rintik hujan, 6,5 mil kabel stainless steel dan 2.500 paun paip aluminium, ini adalah sebuah monumen penghargaan dengan tinggi 22-kaki menjadikannya salah satu ikon terbesar di dunia tinju. Hal yang menarik tentang hal ini adalah bahawa jika anda melihatnya dari sisi manapun terlihat seperti angin puyuh Punching Bag yang tergantung, tapi jika Anda melihatnya dari titik tertentu, di depan, anda akan melihat potret yang jelas Muhammad Ali.




"Saya suka mengubah benda biasa menjadi karya seni yang luar biasa. Ini adalah kesempatan seumur hidup dan saya merasa terhormat saya yang boleh menciptakan monumen ini untuk memberi penghormatan kepada seperti orang luar biasa "kata. Kalish tentang pekerjaan yang luar biasa itu. menyedari akan dirasmikan pada 25 March di Nokia Plaza LA Live, di Los Angeles, dimana Muhammad Ali sendiri diharapkan hadir untuk tampilan dan menggantung karung tinju terakhir sebagai tanda perasmian.


muhammad ali,nokia,potret,ikon


















http://infolaju.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda Berkenan .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...