Sabtu, 7 April 2012

Jurukamera Yang Tiada Tangan

Yes guys, tak ada tangan. Mesti korang bingung macam mana nak amik gambar kalau tak ada tangan? Macam mana nak pegang? Korang rasa ada camera special utk si dia yang tidak ada tangan? Nope. Camera adalah camera yang selalu kita pegang dan tengok. 

Memperkenalkan, Rusidah yang berusia 44 tahun yang sudah diiktiraf sebagai 'professional photographer' yang terkenal di Purworejo, Indonesia. Dia yang sudah 20 tahun berkecimpung dalam bidang fotografi ini sudah mempunyai studio kecil untuk beliau menjalankan kehidan beliau sebagai photographer.


Personally wanita ini dianggap super hebat di mata aku. No more reason untuk malas, no more reason utk kata 'ahh, aku serba kekurangan, memang takkan dapat punya' sbb wanita cekal ini sudah pun membuktikan yang dia HEBAT. Aku harap satu hari aku dapat jumpa dia dan mendengar cerita pahit manis wanita HEBAT ini. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
pupoamoi.
OPEN : Ini baru betul-betul orang yang tidak mengalah dengan kekurangaan diri sendiri. Ini boleh dicetak untuk dipamerkan kepada anak-anak didikku sebagai motivasi kepada mereka untuk berusaha sehingga berjaya. Sesungguhnya ALLAH akan memudahkan  umatnya yang sentiasa berusaha
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...