Selasa, 2 Oktober 2012

Jam Loceng

Morning semua..korang slalu bagun pagi2 sapa kejut? hp? jam? parent? kekasih? haha..macam2 cara kita bagun dari tido kan..kali ini kita nk tengok jam loceng yang boleh membuatkan anda hilang rasa mengantuk..slalu klau hp bunyi mesti kita snoozing pas tu tido balik kan..ha..kali ni jam yang kita nk tangok ni mmg akan buat kita bagun.


Info : jam ini mempunyai button snoozing, apa yang special nya..ia akan bergerak mencari tempat persembunyian sebelom bunyi yang seterusnya..haha..confirm kena bagun cari jam ni..
 
 
 






Info : Ok, jam ini agak mudah la..klau admin tak crita pn korang boleh tahu kan cm ni ia berfungsi..bila ia berbunyi anda kena padankan puzzle dia..ala macam zaman kanak2 dulu..

Info : ok jam ni nampak pelik kan...mane la display dia..jam ni xde display..kalau korang terjaga.korang boleh la tnya dia skarang kul bpe..tp..dia akan jawap "Also"..btul ke? bila smpai waktu yg korang set..dia akan berbunyi "Rise and shine, Its time to get up!" kalau korang xbangun gak..dia akan mula mengeluarkan kata2 kesat..haha..cara nk bentikan dia..sila mengam leher dia..dan goncang kuat2..

Info : untuk hentikan bunyi bising jam ni..korang kena laser tepat pada lubang yang org merah tu pgg..tp jangan la letak dekat..letak la 15meter ke..baru mencabar..

Info : Apa la org ni wt kat sini..haha..dia ni macam askar la..bila smpai waktu dia akan menjerit macam askar suruh korang bagun..amacam ok x?

Info : ai bom pn ada..kalau korang xbagun dia akan meletup dan korang xyah bagun smpai bila2..haha...jam ni akan bunyi macam bom..cara nak hentikan..korang kena return balik pin dia..

Info : jam ini akan mengeluarkan telor dan berbunyi..macam ayam..telor sebijik riuh sekampung..ok cara dia.korang kena return balik telo dia..haha..

Info : ok yang ni best..dia akan berbunyi dan terbang..korang kena la tangkap dia dan kembalikan  dia di tempat landing dia..baru dia berhenti bunyi..pastikan bilik anda tiada kipas syiling..kalau x mmg dia akan berhenti terus..haha...

Sumber : ~hasrul~

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...