Khamis, 29 Mac 2012

Ekspedesi Tangkap Ular Sawa Di Sarang

Korang pernah tengok orang tangkap ular sawa kat sarang dia? Skype pernah dulu tengok tapi lupa tengok kat mana dan Skype yakin korang juga ada yang pernah tengok tapi lupa kat mana. Ok, hari ni Skype akan tunjukkan gambar orang tangkap ular sawa nie, bukan ular sawa kecik tau tapi besow beb.
Tak silap Skype, dorang nie orang-orang Afrika. Tangkap pakai tangan yang beralaskan kulit binatang jer beb. Perghhh..berani gilerkan dorang. Habis nak buat canekan, dah tu sumber rezeki dorang. Kalau kita canela agak-agak…ADE BRANI nak buat camtu? Huhuhu…

TUS1 





TUS2
TUS3
TUS4
TUS5    
TUS6
TUS7TUS8 

 

TUS9

Inilah ‘rezeki’. Bila mana tiada apa yang dapat dimakan, maka apa sahaja yang ada akan dijadikan makanan. Bersyukurlah kita dengan segala nikmat yang Allah kurniakan kepada kita. Jangan kita kufur dengan nikmatnya.
.skypecrews.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda Berkenan .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...