Rabu, 2 Julai 2014

VIDEO: SUBHSuhanaallah, ALLAH Lindungi Jenazah Mujahid Tidak Luka Di Tikam Tidak Di Makam Api Bila Di Bakar Tentera MusuhUH

Karamah yang diberikan Allah kepada 'Mujahidin Suriah', yang memerangi reJim kafir Bashar Al-Assad bukan hanya ketika mereka masih hidup, namun juga sehingga kepada  jenazah mujahid ini gugur syahid dalam pertempuran melawan tentera Syi'ah.

Allah Subhanahu Wata'ala menjaga jenazah mujahid tersebut dari tindakan penghinaan dan juga penganiayaan yang dilakukan oleh tentera musuh yang cuba merosakkan jasad mujahid ini, bahkan sehingga sanggup membakarnya.
 
 
 

LIHAT VIDEO :
 


Sebuah video yang dimuatnaik ke YouTube oleh tentera Syi'ah sendiri, menunjukkan percubaan merosakkan jenazah salah seorang mujahid yang gugur Syahid (Insyallah).
Kelihatan seorang tentera musuh berusaha menikam pisau yang dipegangnya ke tubuh jenazah tersebut berkali-kali dengan sekuat tenaga, namun walaupun telah berulang kali mencuba di beberapa bahagian tubuh, pisau tentera kafir Syi'ah tersebut tidak mampu menembusi kulit jenazah mujahid itu. 
Kerana tidak berjaya untuk merosakkan jenazah mujahid tersebut, tentera kafir kemudian menuangkan satu tong minyak petrol ke jenazah mujahidin itu dan cuba untuk membakarnya pula.

Namun begitu, percubaan itu juga tidak berhasil. Bila Allah mahu menunjukkan kuasanya, walaupun api menyala di pakaian mujahid itu, namun api itu tidak mampu menyentuh kulit jenazah mujahidin tersebut.

Setelah berkali-kali mencuba dan tidak berhasil, tentera kafir Syi'ah kemudian meminta kawannya untuk menghentikan merakamkan aksi tersebut. Walahualam.
 alamcyber.blogspot.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...