Ahad, 29 Januari 2012

4 Cara Jemput Jin Masuk Rumah

As-Salam.

Haaa ... mungkin ada yang dah tahu, dan mungkin juga ramai yang tak tahu. Hmm kita, tanpa sedar banyak melakukan perkara yang undang perkara tidak elok dalam kehidupan. Untuk entri kali ini, HH ingin kongsikan pengetahuan tentang bagaimana kita boleh undang jin masuk rumah kita. Erkkk bukan nak suruh anda semua bawa masuk jin, tetapi untuk elakkan ianya berlaku.
Sebenarnya, HH pernah tampilkan entri hampir sama sebelum ini, tetapi sekadar entri usik mengusik. Kali ini HH berikan point perkara-perkara atau perbuatan yang boleh undang jin masuk rumah.

4 Cara Jemput Jin Masuk Dalam Rumah
  1. Biarkan rumah anda bersawang. Selalunya sawang ini terbentuk di penjuru-penjuru rumah. Dan semakin ia teruk bersawang, maka makin gemarlah jin untuk melepak di situ. Maka bersihkan rumah anda dari sawang, samada yang kelihatan di mata mahupun tersembunyi.
  2. Punyai barang atau milikan dari sumber jin, contohnya batu serai atau kulit kerang dari laut. Ia mungkin dimiliki oleh jin yang cuba memperdaya manusia. Awas dengan apa yang anda miliki. Pendapat sesetengah bahawa batu serai punyai khasiat tertentu adalah salah.
  3. Asap. Rumah yang banyak asap boleh undang jin kerana makanan jin adalah asap. Kalau memasak, pasanglah penyedut asap atau elakkan membakar sesuatu yang mengeluarkan asap di dalam rumah. Rokok misalnya tidak terkecuali.
  4. Tulang temulang haruslah dilupus dan dibuang. Setiap kali anda makan buanglah ia ke tempat seharusnya. Ada setengah pendapat, tulang-tulang haiwan berdarah seeloknya ditanam. Pelajari dan lihat tingkah laku anjing, ia tanam tulang dalam tanah ...kerana mata anjing boleh melihat jin yang cuba ambil tulangnya.

Okeh. Harap ini membantu kepada yang mencari info mengenainya. Nanti HH akan kongsikan kepada anda tentang bagaimana kaedah untuk bertemu orang bunian ...hehehe... erkk macam bomoh la pulak ...

Awas, jangan lakukan perbuatan syirik dan menyekutukan Allah.

hasrulhassan

1 ulasan:

  1. upload kan secepat mungkin boleh x? macam mana nk jumpa bunian? bkn apa.. sy ni obses terhadap benda2 mistik.. tp insya'Allah tidak lah sampai terpesong akidah.. niat cuma hanya untuk menambah ilmu semata2.. kerana saya sendiri punya pengalaman dgn bnda2 ghaib ni..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...