Sabtu, 11 Ogos 2012

Comelnya Kad Kahwin Ustaz Don Daniyal Dan Husna

Sapa tak kenal ngan Ustaz Don nie kan. Seorang penceramah bebas yang tengah hot sekarang nie. Apit pown salah seorang peminat beliau. Hihihi. Suka dengar ceramah-ceramah beliau di Astro dan di Youtube. Dan ramai wanita yang dalam diam meminati Ustaz Don nie disebabkan kekacakan dan kepetahannya berbicara soal-soal agama. Ustaz Don mempunyai imej yang mudah untuk didekati, remaja dan sempoi lah wa cakap sama lu. Baru-baru nie Ustaz Don sudah pown bertunang dan akan bakal mendirikan rumah tangga. Alhamdulillah.
 
 
 
 
 
Gambar Ustaz Don Bertunang :-)
Selepas Ustaz Don bertunang, ramai peminat-peminat beliau tak sabar-sabar nak mengetahui tarikh perkahwinan Ustaz Don Daniyal dan pasangannya iaitu Husna. Jom korang kita tengok dulu kad kahwin comel Ustaz Don Daniyal dan Husna nie. Gambar apit creditkan kepada melyssanadiea.blogspot.com Comel gila kot gambar kad kahwin Ustaz Don Daniyal. Dah macam kad raya dah. Cute miut. :-)
tetapi tidak pula dinyatakan tarikh perkahwinan yang akan dilangsungkan oleh Ustaz Don Daniyal dan Husna iaitu pasangannya. Walaubagaiman pown, kami sebagai peminat-peminat Ustaz Don mengucapkan tahniah kepada Ustaz dan pasangan di atas berita yang gembira nie. Semoga majlis nie nanti akan berjalan dengan lancar dan diredhai ALLAH S.W.T. Moga rmah tangga yang bakal dibina nanti akan kekal abadi sehingga akhir hayat. Amin.
 fizgraphic

1 ulasan:

  1. selamat mengharungi alam rumahtangga yang penuh pancaroba...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...