Rabu, 15 Ogos 2012

Seni Lukis Pada Daun

Nampak macam menarik ja diorang buat, tapi bukan calang-calang orang yang boleh buat..Hanya diorang yang ada skill, pengetahuan dan tahap kesabaran yang tinggi ja yang create seni macam ni..

Seni lukis daun ni ada 3 kategori kalau korang nak tahu:

1. Lukis secara langsung atas daun.
2. Letak perhiasan extra atas daun macam manik or glitter untuk wujudkan suasana.
3. Mengukir sebahagian daun untuk mencipta suasana.

Korang layan je la gambar kat bawah ni..hehehehe

 
 
 
 
 
 














p/s: baru aku tahu, kalau ada skill tanpa pengetahuan..memang tak kan ke mana..
 drysheet.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda Berkenan .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...