Ahad, 22 April 2012

Gambar Pelajar UPSI Maut Jatuh Bangunan

Seorang pelajar perempuan UPSI telah maut dan meninggal dunia akibat jatuh dari tingkat lima bangunan e-learning Universiti. Difahamkan, kematian pelajar ini tiada kaitan dengan kes bunuh diri terjun dari bangunan. Kejadian telah berlaku sekitar jam 5.15 petang pada 21 april 2012 dan mangsa mati sejurus terjatuh setelah mengalami cedera parah.

Menurut seorang saksi, dia terkejut apabila melihat mangsa jatuh dari tingkat tersebut. Namun, tiada maklumat lanjut bagaimana kejadian itu berlaku berikutan saksi kini trauma.





Maklumat terbaru yang kami dapati mangsa Allahyarhamah Fatimah Mina Md Juferi (program PAKK, minor Bahasa Arab). Dipercayai TERJATUH dari tingkat 3 Bangunan Elearning (disahkan oleh forensik dari Ipoh). Hanya ada seorang saksi di tempat kejadian (masih trauma & tidak berupaya ditemubual lagi). Jenazah berada di tempat kejadian sehingga jam 10 malam td. Dato VC dan Datin turut bersama di tempat kejadian sehingga jenazah selamat di bawa ke Hospital Slim River untuk post mortem

. InsyaAllah, menurut sumber, Allahyarhamah sempat di ajar mengucap dua kalimah syahadah dan semoga Allah menempatkan beliau di tempat orang beriman. Al-Fatihah. (Saya berada di tempat kejadian setengah jam selepas tragedi berlaku kerana kebetulan saya parkir kereta di situ)

Sumber : Seorang pensyarah FSKIK..Encik Salman Firdaus Sidek



meanshiney
OPEN : Takziah dari kami, mudah-mudahan rohnya ditempahkan bersama dengan orang beriman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...