Ahad, 26 Februari 2012

4 Makanan Paling Bahaya Di Asia

 Menurut satu kajian di barat,negara asia banyak mempunyai makanan yang merbahaya untuk di makan.Dan menurut mereka lagi tukang masak asia mempunyai kepakaran maut,Dan benar-benar berani.Inilah antara ribuan makanan maut menurut kajian mereka.Jangan terperanjat ! tempat pertama buah kebangaan kita,raja segala buah

DURIAN

LAZAT...Tapi mudarat



Jika anda memakan buah durian kemudian minum arak ianya boleh mendatangkan maut serta merta.Oleh sebab itu buah durian sangat di takuti oleh mat atau mek salleh (orang putih).

kandungan kalori dan gula dalam ulas-ulas durian itu antara aspek yang harus diberi pertimbangan sebelum kita menelan semua ulas yang ada di hadapan mata.Terutamanya jika anda penghidap kencing manis,semput,stroke dan lemah jantung.



OTAK MONYET

ZALIM...Otak monyet di makan hidup-hidup

Ini hidangan orang-orang Cina, bukan sahaja akan menjadikan perut anda mual, tetapi juga boleh berpotensi berbahaya untuk kesihatan anda. Jika anda makan otak monyet anda boleh dijangkiti dengan penyakit yang sama dengan penyakit lembu gila.

Kenikmatan yang ada sangat berbahaya, karena ada resiko spongiform encephalopathy, penyakit otak yang terbukti sangat merbahaya buat manusia.

Tikus panggang dan sup kelawar

Jika tidak betul masak, anda boleh akhirnya mati. Daging kelawar dan tikus boleh mengandungi parasit atau patogen yang boleh membuat anda sakit tenat.

Akhirnya anda akan sentiasa menyalahkan tukang masak atas penderitaan anda.
TIKUS PANGGANG...Geli dan jijik

SUP KELAWAR...dikatakan mujarab untuk lemah syah...


   

          alkurawi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...