Isnin, 6 Februari 2012

7 sebab HEBATNYA lelaki

1.Lelaki tidak detail dalam percakapan
Contoh kes: Kes baru saja putus cinta. Biler kite tanyer what’s his comment dier just cakap: “Mm..dah nak putus nak wat camne…”

2.Lelaki tahan berjaga sepanjang malam demi hobi
Contoh kes : BOLA!hehe..Jangan marah yea wanita kalau lelaki sanggup bangun malam untuk tengok live perlawanan bola!
3. Lelaki rela menghabiskan banyak wang untuk peralatan elektronik atau aksesori kereta
Contoh kes : Mesti, moto @ kereta diistilahkan sebagai isteri bagi lelaki tau!huhu..lagi yang minat barangan elektronik @ gadget, berhabis duit,kepuasan..hihi.. Perempuan boleh berhabis untuk barang kemas dan alatan solek, kenapa lelaki x boleh

4. Lelaki jarang muncul dengan jambang bunga
Contoh kes:Dalam filem, sering kita lihat hero muncul tiba2 di rumah lovernya dengan sejambak bunga. Kenyataan nye? huh hampeh!!
Alasan: Sejak awal, otak lelaki lebih mengutamakan hal praktik. kebetulan, hal2 bunga nih tak menarik ruang logik otak mereka. Beli sesuatu yang bakal layu dalam beberapa hari benar2 satu pembaziran-itu tanggapan org lelaki laa kan.

5. Lelaki tidak bergosip
Alasan: Sebenarnya lelaki juga bergosip. Tapi cara dan gaya mereka bergosip tidak sejelas kita dan juga tidak pada saat objek yang nak digosip berada dekat situ. Kalau mereka punya masalah dengan seseorang, biasanya mereka menyelesaikannya, atau melupakannya.

6. Lelaki selalu mengaggungkan Ibu mereka
Alasan: Bagi lelaki, ibu mereka merupakan wanita ideal dan inti dari hidup mereka. Lelaki juga belajar mengenal rasa melindungi dari hubungan kedua orang tuanya, bagaimana ayah mereka melindungi ibunya. Makanya, tak perlulah mintak dia persoalkan apa-apa tentang ibunya.

7. Lelaki sanggup menyimpan semua edisi Terhad komik, cd, jeans, jam tangan dan apa saja!
Alasan: Berbalik kepada asal mereka sebagai pemburu, lelaki senang menghimpun persediaan keperluan mereka sebanyak mungkin. Mereka selalu berwaspada bakal diadili lelaki lain, sehingga tidak hanya mengekar kuantiti, tapi juga kualiti yang dimilikinya. Bagi mereka, punya sesuatu yang boleh dibanggakan adalah prestasi tersendiri yang dapat memacu ego mereka.


hotreload2u

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...