Sabtu, 21 September 2013

Watak Star Trek Versi Baru VS Old School Star Trek (10 Gambar)

Watak Star Trek Versi Baru VS Old School Star Trek | Jika korang tanya aku, filem Star Trek pada masa dahulu sangat lame dan lawak. Lihat sahaja pada costume dan karakter mereka yang sangat sedih dan tidak memberi impak kepada penonton. Aku akui, mereka sebolehnya mahu setanding dengan Star Wars yang semua orang tahu bahawa Star Wars adalah filem franchise yang sangat berjaya. Namun, selepas aku menonton Star Trek: Into The Darkness dengan niat ingin mentertawakan filem ini, mulut aku ternganga sepanjang menonton filem ini kerana kagum dengan perubahan filem sains fiction ini. Kemudian aku mencari filem sebelumnya, iaitu Star Trek pada tahun 2009. Nah! rupanya bermula dengan filem Star Trek ini, banyak perubahan telah dilakukan oleh J. J Abrams menjadikan filem Star Trek (2009) dan Star Trek: Into The Darkness wajib tonton! Oleh itu, kami di HairanBlog cuba mencari apakah perbezaan watak Star Trek sekarang VS masa dahulu. Sangat jauh beza!








 




HairanBlog - Aku dah mula respect filem yang dahulunya lame kini menjadi fame!
hairan blog

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...