Selasa, 19 November 2013

Kenali Lokasi Harta Karun

1. Harta karun Yamashita di Filipina

Harta yang dikumpul oleh Jeneral Tomoyuki Yamashita  yang menguasai Malaysia, Singapura,Vietnam, Filipina, Thailand dan Indonesia. Dikatakan lokasi harta karun ini terletak di sebuah pulau dalam wilayah Mindanou di Filipina. Ketika Yamashita berkuasa, jepun telah melakukan sebuah operasi yang dikenali sebagai operasi GOLDEN LILY. Operasi ini bertujuan menyediakan dana perang bagi Jepun,dan mereka mula mengumpulkan emas dan pelbagai barangan bernilai lain dari setiap daerah jajahan. Bagaimanapun setelah jepun kalah, dikatakan harta karun tersebut masih terkubur rapi di  bawah tanah walaupun sebahagian sudah ditemui. Yamashita menyembunyikan harta itu di 172 tempat berbeza di kepulauan Filipina.

yamashita tomoyuki 




2. Harta karun Genghis Khan

Genghis Khan adalah kaisar pertama Mongolia yang menemui daratan Mongol. Dalam beberapa pertempurannya, dia berjaya menyembunyikan harta di lokasi-lokasi tersembunyi seperti di dalam tasik. Dikatakan bahawa harta itu terkubur di Tasik Issyk-Ku.
genghis khan 

3. Harta karun yang hilang di Antilla
Sebuah kapal besar bernama Antilla tenggelam dan terbelah menjadi dua di sekitar perairan Aruba. Dikatakan bahawa kapal ini membawa harta yang cukup banyak sehingga menyebabkan kapal ini terbelah dan tenggelam. Ramai yang berusaha untuk menyelam dan mencari harta karun itu.

Harta Karun yang hilang di Antilla 

4. Harta karun orang Indian
Suku Indian Apache adalah suku terbesar dan terkuat sebelum diporak-perandakan oleh tentara Amerika. Mereka banyak mencuri dan menyembunyikan harta berupa koin perak serta serbuk emas. Dikatakan harta tersebut disembunyikan di pegunungan Winchester Arizona.

apache-renegade-2 

5. Harta arun di Gereja Pisco

Para askar Peru pernah menculik para pendeta kemudian mereka merebut emas seberat 14 tan dari tangan para pendeta dan kemudian pendeta dibunuh. Mereka memutuskan untuk menyembunyikan harta itu di dalam gereja.

121325221.yEoBlcdy 
ammar blogsport

1 ulasan:

  1. Sujud syukur saya ucapkan kepada ALLAH SWT dan saya sekeluarga sangat berterima kasih banyak kepada KI WARA atas bantuannya saya bisa mendapatkan dana ghoib dan alhamdulillah BENAR2 berhasil karna sekarang ini kehidupan saya jauh lebih baik dari sebelumnya dan semua utang2 saya sudah pada lunas semua,,!!! jika anda mau bukti bukan rekayasa silahkan hubungi KI WARA 085242894584 ini lah kisah nyata dari saya…beliau juga memberikan pesugihan,jual tujul,uang ghaib,bulu perindu.ATAU BUKA BLOK KI WARA

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...