Jumaat, 29 November 2013

Tanda Lelaki Tersebut Sukakan Anda!

Kucing Comel
Berikut adalah 6 tanda-tanda lelaki tersebut suka akan anda:-

 1)  Dia sentiasa utamakan anda.
Contohnya, ketika anda ingin minta pertolongan dia untuk lakukan sesuatu, dia akan berhenti dari kerja yang dia lakukan dan tolong anda tanpa teragak-agak. Malah, dia juga akan tolong anda dengan bersungguh-sungguh dan  dia juga akan pastikan perkara tersebut di selesaikan dengan segera.




2) Dia ambil masa untuk bertentangan mata dengan anda.
Lelaki suka akan anda jika dia ambil masa untuk bertentangan mata dengan anda. ini kerana dia rasa berdebar – debar untuk menatap wajah wanita yang dia suka.

3) Dia dapat tangkap isi hati anda.
Seorang lelaki suka akan anda jika dia tahu apa yang anda fikirkan. Dia tahu anda sedang marah, gembira atau apa sahaja mood yang sedang anda ada ketika itu. Dia sedia mendengar masalah anda dan kadangkala dia akan gembirakan anda dengan bermacam cara jika dia tahu anda sedang sedih.

4) Dia tahu banyak hal mengenai anda.
Lelaki akan peka terhadap wanita yang dia suka terutamanya perkara yang disukai dan perkara yang tidak di sukai oleh wanita tersebut. Jika ada lelaki yang mahir mengenai kesukaan dan kebencian anda, dia sebenarnya suka pada anda.

5) Dia renung anda ketika anda tidak melihatnya.
Lelaki yang suka akan anda, dia akan renung anda ketika anda tidak melihatnya. Dia sangat kagum akan diri anda dan ingin sentiasa melihat anda.

6) Dia akan panik jika anda terluka.
Jika anda terluka secara fikzikal atau mental, dialah yang paling risau akan anda. Dia akan lakukan apa sahaja untuk mengubat luka anda.
pakar cinta

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...