Rabu, 23 Oktober 2013

Kenali Perwatakan Lelaki Melalui Gaya Seluar

Benar atau sekadar andaian semata-mata berkaitan dengan pemakaian seluar orang lelaki katanya :

1. Seluar Jeans - Lelaki yang menggemari seluar jeans adalah lelaki yang optimis dan tenang, gaya tersendiri, amat mengasihi orang yang disayangi, sanggup berkorban apa sahaja tetapi sering tersilap mengambil keputusan. 
 
 
 2. Seluar Baggy - Lelaki yang meminati gaya seluar ini agak keperempuanan, mengikuti perkembangan semasa, lembab kerana ragu-ragu dalam mengambil keputusan, atau lemah lembut.

3. Seluar Warna Terang - Lelaki yang lebih suka memakai seluar yang berwarna terang dikatakan tegas, luas pandangan dan berfikiran matang apabila ingin menyelesaikan sesuatu masalah.

4. Seluar Gantung/ Hanger - Lelaki yang sering menggayakan fesyen seluar gantung adalah lelaki yang misteri, seleranya sukar diramal serta serba rahsia.

5. Seluar Ketat - Lelaki yang menyukai seluar ketat dikaitkan sebagai suka mencari perhatian, ego tinggi tetapi baik hati. Sumber : ENSAIKLOPEDIA PETUA MELAYU LAMA

6. Kalau tak berseluar :) sah lelaki itu kurang siuman.

Maksud  Psikologi - Ilmu mengenai jiwa atau mengenai fikiran manusia. Kalau berkaitan dengan pemikiran ianya mungkin menjadi berbagai andaian dan taksiranya :) Mana satu cara pemakaian seluar anda?

Wassalam, Wa'allahhualam.
aku anak pahang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...