Ahad, 26 Julai 2015

Mengenali Keperibadian Wanita Dari Cara Mereka Bawa Motor

Mengenali Keperibadian Wanita Dari Cara Mereka Bawa Motor | Selain dari pada mengenali wanita dari cara berjalan rupanya masih ada lagi cara mengenali kepeibadian wanita dari cara lainnya,agak sulit sebenarnya untuk memastikan dari luarnya saja. Tapi, dengan bermodal sedikit trik-trik psikologi, kita bisa menentukan berbagai kepribadian dan emosi wanita dari cara merea membawa motor.
1.Bertanggung jawab.
images

Wanita yang membawa motor dengan seorang lelaki di belakang ianya adalah jenis yang bertanggung jawab dan mempunyai kepercayaan diri yang cukup tinggi,Wanita seperti ini biasanya pandai menyimpan rahasia. Walaupun banyak yang menganggap wanita seperti ini tidak jujur dan nakal, suka menipu teman sendiri, dan merugikan temannya, namun, banyak lelaki yang berusaha untuk menaklukan hatinya,konon mereka menganggap apabila mendapat wanita seperti ini hidup akan lebih senang.


2.Suka duduk di hujung tanduk.
suzuki-music-125-otomercon

Wanita yang duduk dengan posisi kaki seperti ini adalah jenis Perempuan yang sangat siaga terhadap orang yang baru dikenal, jadi ia akan berhati-hati. Tidak mudah mesra dengan orang karena ia harus mendapatkan kepercayaannya terlebih dahulu.wanita yang mempuyai gaya seperti ini juga seorang yang manja kepada orang yang dia sayang namun sukar untuk di taklukkan,Jangan heran jika wanita seperti ini lebih suka bicara dengan orang yang berpengetahuan luas saja.
3.berani dan tangguh
minah rempit 1

Wanita seperti ini biasanya memiliki pendirian yang teguh. Meski pendiriannya teguh, tapi hampir selalu berselisih pendapat dengan rekannya.suka mencari sensasi dan perhatian,apabila terjadi perselisihan dengan kekasih dia tidak akan sesekali mengalah walaupun dia yang salah,sukar untuk di pujuk namun sangat penyayang kepada budak kecik dan pandai melayan suami di ranjang.
4.awek media sosial.
naik-motor-sambil-main-hape
wanita seperti ini terkenal dengan sikap egonya yang tinggi. Lebih parah, wanita seperti ini juga suka menghamburkan uang tanpa berpikir sebelum berbelanja.media sosial adalah dunia sebenar baginya,suka mencari idea agar mendapat pujian dari ramai,kaki like,Tapi jangan berkecil hati karena wanita seperti ini sangat bertoleransi sesama wanita.dan sangat bising apabila bersetubuh dengan suami
5.Terbang lebih jauh
ammot21

wanita seperti ini biasanya mempunya cita-cita yang tinggi dan idea-idea gila,bila dia buat lawak tak pernah menjadi ,Wanita seperti ini juga biasanya sukar untuk ditaklukkan hatinya. Disamping sikapnya yang dingin, wanita seperti ini tidak peduli dengan kehidupan cinta,ramai orang ingin berkawan dengannya dengan niat yang buruk namun dia sentiasa berhati hati.
6.Rileks
spyshoot

wanita jenis seperti ini biasanya suka mencari ketenangan dan penyabar,suka buat benda-benda gila sendirian dalam bilik,pemalu,bijak,setia kawan, namun apabila dia betul betul marah disarankan jangan dekat-dekat.suka lelaki jenis muka k-pop dan sangat mementingkan penampilan pantang nampak cermin ada aja nak di betulkannya.


7.Suka yang besar dan laju.amot2613
Jenis wanita seperti ini agak sosial sikit,ramai kawan lelaki dan tidak kisah apa kata orang tentang dirinya,namun sangat sensitif apabila ada orang yang dipercayai menipu dirinya,tidak suka mencari kesalahan orang lain ,suka bersenang senang,manja,pandai menjaga hati,mempunyai rengekan yang serak-serak sendu dan memahami keinginan seorang bernama lelaki.
7.Pencakar langit.
safe_image

spesies baru yang masih misteri ,ada masa nanti kami aka
mummynemo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...