Ahad, 1 September 2013

Kelebihan Kereta Cabuk

Adapun berikut adalah kelebihan menggunakan kereta yang seasons atau buruk atau tua atau lain-lain perkataan yang seerti dengannya, yang korang boleh rujuk kat kamus.

1) Terlupa nak kunci kereta masa parking tapi tak perlu merasa risau tahap maksimum sangat pasal kemungkinan besar sebesar besarnya takdak sapa pun yang berhajat nak kidnap kereta korang pun.

2) Tak kisah nak hangkut sebarang barang yang boleh mencederakan body kereta, jugak haiwan ternak yang dirasakan boleh je disumbat. Ada apa hal.
 

3) Tak heran lalu jalan kampung yang berbecak-becak atau berbatu kerikil dengan ranting pokok yang terjuntai dan boleh mencalarkan body kereta.

4) Dapat kurangkan kos membeli syampu, waxing, polish dan sebagainya kerana bukannya boleh berkilat pun memandangkan keadaan muka body yang dah berkarat giler.

5) Jugak menjimatkan masa yakin tak perlu nak cuci kereta dan secara automatiknya jugak menjimatkan penggunaan air dan tenaga mencuci dan... ishh, banyaklah boleh dijimatkan.

Kepada sesiapa yang ada kereta cabuk itu, jangan dijual kerana banyak manfaatnya dan paling penting kenangan. Itu yang terbaik. Kalau kereta itu rosak baik korang repair je. Tak payah buang-buang, rugi besar ooo..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...