Ahad, 27 November 2011

Najib Tun Razak Lahirkan 120 Anak Luar Nikah Antara Januari hingga Jun 2010



Salam pembaca blogger sekalin! Terkejut? Ya itu fakta dan bukan auta! Kerana apa? Kerana pemimpin kita jahil dalam bab agama. Mengapa? Kerana dia sepatutnya menentukan hala tuju negara sama ada islam atau terus dengan kekafiran yang semakin tercemar dengan budaya-budaya sosialism yang dipengaruhi dunia barat.

Fakta HOB : Antara Januari sehingga Jun, seramai 120 orang anak luar nikah didaftarkan dan dimasukkan dalam statistik. Itu yang didaftar, bagaimana pula dengan yang tidak didaftar?Bagaimana?

Huraian HOB: Sebagai seorang pemimpin Najib Tun Razak sewajarnya memberi fokus utama dalam pembentukan moral remaja kerana ini adalah modal insan yang negara laburkan. Namun tindakan Najid tidak menutup kilang arak, Casino De' Genting dan pertubuhan2 yang cuba mengecam kedaulatan Islam menunjukkan bahawasanya beliau seakan memandang hal ini remeh dan tidak perlu dihiraukan.

Sedangkan beliau berbangga kerana duduk di atas takhta sambil Rosmah sibuk menghabiskan duit rakyat dengan isu rantainya, cincinnya dan sebagainya.

Kini Najib sudah mempunyai ribuan anak haram sepanjang tahun 2007 sehingga kini. Jangan salahkan HOB menulis sedangkan anda tidak bertindak!

HOB hanya pengkritik bebas. Demi agama HOB!
amirulhafizin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...