Ahad, 6 Mac 2016

Fakta Tentang Daun Ganja Yang Tidak Ramai Tahu

Fakta tentang daun ganja yang tidak ramai tahu yang menarik dan juga tak mungkin hanya sesetengah sahaja yang membincangkan ataupun di kaji dari sudut saintifik, mungkin ada kebenaranya ganja atau nama saintifiknya Marijuana mempunyai nilai perubatan yang baik untuk manusia jika di ekspoitasikan dengan cara betul, tetapi sejauh mana kebenaranya nilai ganja dalam perubatan masih tertutup rapat.

Fakta Tentang Daun Ganja Yang Tidak Ramai Tahu
Tetapi ada perkara lain yang boleh di bahaskan di sini iaitu fakta tentang daun ganja yang tidak ramai tahu dan anda harus mengetahuinya.


fakta tentang daun ganja yang tidak ramai tahu:

1. Daun ganja boleh hasilkan kertas sangat bermutu melebihi kualiti double AA kerana tidak akan kuning simpan lama untuk ribuan tahun. Menariknya 1 ekar pokok ganja sama dengan 4 ekar hutan perlu ditebang bagi hasilkan kertas.

2. Seluar jean yg bermutu tahan lama, like better than Levis memerlukan daun ganja. TAHUKAH ANDA JEANS LEVI’S 501 YANG PERTAMA DIBUAT DARI FIBER GANJA.

3. Biji pokok ganja boleh hasilkan minyak bagi buat plastik yg plastik tu mesra alam.

4. Biji benih pokok ganja tinggi protien guna untuk produk makanan.

5. Pokok ganja ada jantan dan betina, imej daun ganja yang famous itu pokok betina, pokok jantan pulak kurang daun dan tidak menarik.

6. Keajaiban ganja dalam bidang perubatan akan membuatkan syarikat ubat Freemason terancam dan gulung tikar.

Menarik bukan setiap ciptaan Allah itu pasti ada manfaatnya pada manusia, cuma terpulang pada kita untuk menilai dan mengkaji setiap ciptaan Allah itu untuk manfaat pada manusia
tokeinfo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...