Sabtu, 20 Julai 2013

Hotel Dalam Batu Di Africa


Kagga Kamma adalah sebuah resort yang unik terletak di tengah-tengah kawasan padang gurun dekat dengan Cederberg Mountains.Tiga jam memandu dari Cape Town di Afrika Selatan. dibina daripada batu-batu, unit ENS-uite swasta bathroomed adalah di bina seperti bebatuan asal yang dapat dilihat dengan pembentukan batu disekitar, menjadikannya salah satu yang paling luar biasa lokasi percutian romantis di Cape Barat.
 

Kagga Kamma Private Game Reserve di Afrika Selatan adalah tempat yang rohani penuh dengan ketenangan, pembentukan batu yang menarik, lukisan Bushman, pergunungan yang agung dan pemandangan yang menakjubkan.Western Cape rizab unik juga mempunyai hawa dingin dan kemudahan fungsi untuk sehingga 80 tetamu.

Kagga Kamma adalah rumah kepada pelbagai jenis haiwan liar dan rizab alam semula jadi yang terkenal dengan pemandangan indah, bunga bunga dan warisan budaya yang kaya. Kagga Kamma Nature Reserve terletak di sebuah padang gurun , rizab yang terkenal dengan pemandangan indah dan pembentukan batu yang dramatik tipikal Cederberg; mempunyai warisan kebudayaan yang kaya dan merupakan safari unik di Afrika Selatan.




http://dairishare.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...