Jumaat, 7 Ogos 2015

Ciri-Ciri Anda Mempunyai Pasangan Yang Setia Santai

Setiap daripada kita mesti mahukan pasangan yang setia. Pasangan yang setia, pasti tidak akan menduakan kita walau apa keadaan sekali pun. Jadi, anda nak tahu apakah ciri-ciri pasangan yang setia? jom kita baca.




1.Orang yang mencintai kamu tidak akan pernah memberikan alasan kenapa ia mencintai kamu, yang dia tahu dimatanya hanya ada kamu.



2. Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu seadanya, dimatanya kamulah yang tercantik/tertampan walaupun kamu merasakan berat badan kamu sudah berlebihan.

3. Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu apa yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tahu semua kegiatan kamu.

4. Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan sms seperti “slmt pagi””slmt mlm”, walaupun kamu tidak membalas pesanannya.

5. Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada di dekatmu dan ingin menghabiskan hari2nya denganmu.

6. Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingati setiap kejadian yang ia lalui bersama kamu, bahkan mungkin kejadian yang kamu sendiri sudah lupa setiap detailnya, kerana saat itu adalah sesuatu yang berharga untuknya.

7. Orang yang mencintai kamu selalu mengingati tiap kata2 yang kamu ucapkan bahkan mungkin kata2 yang kamu sendiri lupa pernah mengatakannya.

8.Kalau kamu melihat handphone nya maka namamu akan menghiasi sbhgn besar “INBOX”nya.Ya ia masih menyimpan pesan dari kamu walaupun pesan itu sudah kamu kirim sejak berbulan2 bahkan bertahun2 yang lalu.

9.Dan jika kamu menghindarinya atau memberi reaksi penolakan, ia akan menyadarinya dan menghilang dari kehidupanmu walaupun hal itu membunuh hatinya. Karena yang ia inginkan hanyalah kebahagiaanmu.

10.Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan ia akan ada disana menunggumu karena ia tak pernah mencari orang lain. Ya…………ia selalu menunggumu…..

“Hai sekelian manusia, bertaqwalah kepada Tuhanmu yang telah menciptakan kamu dari diri yang satu, daripadanya pula Allah menciptakan pasangannya, dan dari keduanya dikembangkan laki-laki dan wanita-wanita yang ramai. Dan bertaqwalah kepada Allah dengan (menggunakan) nama-Nya kamu saling meminta satu sama lain; dan (peliharalah) hubungan silaturrahim. Sesungguhnya Allah sentiasa mengawasi kamu.” (An-Nisa': 1).
 mynewsvibes.blogspo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda Berkenan .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...