Isnin, 1 Julai 2013

Cara Romantik Melamar Kekasih

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Ramai yang ingin melamar kekasih hati tetapi tidak mempunyai idea untuk melamar mereka dengan cara yang romantik. Apa kata Kasih Suci berikan beberapa tips untuk melamar pasangan anda.




1.Cuba bawa mereka ke tempat pertama perkenalan kalian. Di situ cuba lamar si dia dengan kata-kata yang cukup romantis dan bisa membuat mereka cair

2.Bawa kekasih anda ke tempat yang cukup romantis dan lamar si dia sewaktu selesai makan bersama.

3.Letakkan cincin di dalam desert si dia seperti di atas kek comelnya. Moga ia menjadi suatu kenangan yang paling indah buat si dia. Apabila si dia tersentuh lamarlah dia dengan kata-kata yang cukup indah.

4.Minta si dia mencari sesuatu barang untuk kamu dan letakkan cincin itu di situ. Apabila dia membawa cincin tersebut boleh la kamu lamar dia dengan gaya yang cukup menawan hati.

5.Lamarlah dia dengan bahasa lain seperti basa jepun atau korea. Mungkin dia peminat cerita korea…mana tahu cara kamu melamar dia dengan bahasa tersebut akan menjadi suatu yang cukup bermakna buat dirinya
Moga beberapa panduan ini dapat memberi kalian idea untuk melamar gadis impian anda. Kasih suci doakan kalian berbahagia ke akhir hayat…amin.
ammar blog

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...