Rabu, 6 Mac 2013

Korang Memang Anak Manja..

 
Member korang seringkali mengatakan yang korang ini seorang anak manja.. tapi korang bukan anak yang manja! tapi member-member korang memang beriya-iya le cakap korang ini anak manja! Cuba korang baca artikel kat bawah ini dan lepas itu nilaikan dengan diri korang itu.. kalau korang langsung takde persamaan dengan apa yang aku nyatakan kat bawah ini.. korang boleh lah kata yang korang itu bukan anak manja kuat-kuat..
 
 


1) Korang masih lagi tidur dekat bawah ketiak emak atau ayah korang! Kalau tidak ade mak ayah, korang sure tidak boleh tidur dan seringkali akan menangis waktu malam-malam.

2) Mak ayah korang sentiasa kena dodoikan korang bila tiba time korang nak tidur malam-malam! Kalau tidak didodoi, sah-sah korang tidak akan boleh tidur punya. Kalau korang itu anak kecil yang berusia 10 tahun ke bawah, boleh le dimaafkan.. Masalahnya korang itu memang dah tua bangka dah, masih lagi perlu didodoikan bila nak tidur.

3) Mak korang perlu memandikan korang setiap kali time mandi! Korang tidak pandai nak mandi sendiri.. tidak tahu nak sabun dekat mana, syampu dekat mana.. pendek kata semua korang langsung tidak tahu buat ler..

4) Makan dan minum korang masih lagi disuap oleh mak korang.. kalau tidak disuapkan korang tidak lalu makan punya.. Macam budak kecik pulak tuh.. siap nagis lagi nak suruh disuapkan. sedarlah diri itu dah tua bangka! dah boleh kahwin pulak tuh oitt!

5) Bila kena kutuk dengan kawan-kawan, korang terus saje berlari balik ke rumah sambil menangis tersedu-sedu dan lepas itu korang pun apa lagi.. mengadu ler kat mak ayah korang dengan harapan diorang akan pertahankan korang dan balas balik apa yang diorang lakukan terhadap korang..

Sesungguhnya, jikalau benda ini masih ada lagi di dalam diri korang.. memang sah la!! korang memang anak manja dan tidak dapat dinafikan lagi bahawa kawan-kawan mahupun member-member yang kutuk korang itu disebabkan perkara ini betul-betul berlaku dan bukannya satu penipuan yang melampau!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...