Khamis, 27 Jun 2013

Kalaulah kita boleh nampak hantu

Kalaulah kita boleh nampak hantu bila-bila masa saja.. agaknya apa yang akan terjadi ye? Adakah kita akan selalu histeria, terlompat-lompat suka ataupun sebaliknya? Hmmm.. malas la nak cakap banyak, baca je la artikel kat bawah ni..

Takde Lagi Kes Histeria

Bila dah selalu sangat tengok hantu, maka takde la orang yang akan terjerit-jerit histeria lagi kalau terserempak dengan hantu! Nak takut buat apa.. hari-hari tengok, dah jadi perkara biasa la! Takde hal punya la.



Hantu Pulak Yang Takut Dengan Kita

Memang perkara ini akan menakutkan para hantu le sebab bila kita ni dah sentiasa boleh nampak diorang, maka kita pun pasti la kan menangkap diorang untuk dibuat kajian dan mungkin yang ada kena awet nanti dan jadi bahan pameran kat muzium hantu. Akan wujud bisnes jual hantu untuk pameran la nanti nampaknya seperti macam nak gantung kat sekeliling rumah ke buat cantik sedikit rumah itu. Hantu-hantu tak akan senang duduk sebab bimbang ditangkap manusia la jawabnya.

Jadi Kawan Rapat

BIla dah selalu nampak hantu, maka tak mustahil kita pun akan turut menjalinkan ikatan persahabatan yang murni dengan hantu-hantu tersebut. Lama-lama kita boleh kamceng dengan diorang semua itu dan ada juga yang lebih daripada kawan. Macam mana itu? anda fikirlah sendiri.

Hantu Pupus

Bila dah semua orang boleh nampak hantu, maka tak mustahil suatu hari nanti semua hantu akan pupus sebab manusia dok pakat ramai-ramai cari hantu dan kemudian bunuh hantu tersebut dari muka bumi ini!

Kita Tak Akan Takut Disakat Lagi

Sebab kita dah selalu nampak hantu ni makanya tak jadi hal la pada kita bila tetiba sahaja hantu ni muncul depan-depan kita. Kiranya hantu ini bukan lagi perkara yang menakutkan bagi kita la.. kita buat derk saja bila hantu nak sakat kita. Macam orang sakat kita. Kita akan marah ataupun suka. 
 http://shakroil.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...