Ahad, 6 Januari 2013

SIAPA MEREKA INI?

Assalamualaikum..


Sedikit cerita hakikat dunia yang nak aku kongsikan dengan korang semua. Dari korang buang masa tengok tarian Gangnam yang entah apa-apa tu, baik korang tengok muka-muka yang akan aku nak tnjuk ni. Mari kita berkenalan dengan mereka-mereka di bawah ini..
Carlos Slim
 
 
 
 
 
Bill Gates
Armancio Ortega
Warren Buffett
Ingvar Komprad
Charle De Ganahi Koch
David Hamilton Koch
Lawrence Joseph Ellison
Bernard Arnault
Alwaleed Bin Talal Al Saud..
Siapa mereka ini???  Apa kena-mengena diorang dengan aku???  Apahal pulak mereka ni yang nak aku ceritakan ....ya..mereka ini adalah...
Individu terkaya di dunia
*sumber Berita Harian..
Memang mereka-mereka ini ada kena mengena dengan aku..iaitu, mereka sudah aku masukkan ke blog aku ..hahahah..ok tak jawapan aku??
Adeus!!!
penbirublogsport

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...