Jumaat, 15 Februari 2013

Hujan Meteor melanda Rusia

Hujan Meteor melanda Rusia. Suasana cemas dihujani meteor yang merupakan batuan dari langit menggemparkan masyarakat dunia. Pagi Jumaat 15 February 2013 waktu setempat, beberapa gambar dan rakaman video Hujan Meteor di Rusia masih sempat dirakam, walaupun keadaan ketika itu sangat bahaya dan mencemaskan. Berikut ialah Video Hujan Meteor di Rusia


Rakaman video hujan meteor di Rusia Sebaik sahaja serpihan meteor melintas diruang angkasa, susana tiba-tiba menjadi gelap seketika. Sangat jelas kelihatan  saat meteor meledak. Suasana yang gelap seketika beberapa saat di kawasan sekitar jatuhnya meteorit itu, sebelum ledakan di langit terjadi. Hujan Meteor melanda Rusia merupakan fenomena yang tidak dapat dilupakan oleh mereka yang menyaksikannya. 
Gambar Hujan Meteor melanda Rusia

Serpihan meteor dari hentaman pertama meledak bagaikan hujan. Serpihan hujan meteor tersebut dilaporkan mencederakan penduduk sekita dan bangunan-bangunan berhampiran juga runtuh. Dari sumber berita Rusia dianggarkan 6 buah kota utama di Rusia mengalami kerosakan teruk akibat hujan meteor ini. Wilayah yang paling teruk terjejas ialah  wilayah Chelyabinsk dan Ural. Meteor meledak di atas kawasan Ural Rusia, Jumat pagi dan pecahannya menyebar di pemukiman. Akibat ledakan meteor tersebut. Lebih dari 250 Orang besar penduduk tempatan tercedera dan beberapa buah bangunan berhampiran mengalami kerosakan teruk. Video dan Gambar Hujan Meteor melanda Rusia.
http://www.hootoh.my/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...