Khamis, 14 Mac 2013

Design Lampu Yang Menyakitkan Hati

Hahaha. Ada ke design yang menyakitkan hati?? Jawapannya ada. Sebab terlampau cool dan unik.
So, aku sakit hati tengok, sebab aku tak dapat lampu camtu.Siapa nak belikan aku lampu-lampu cool
macam dalam gambar kat bawah ni ya? Hihihi

Ini lampu, encik lembu yang punya~~~







Menyampah tengok lampu ni !


Goreng pon sodap~~~~~


Kalau nak kejam, letak lampu ni kat lokap-lokap yang menempatkan
para banduan yang sedang tunggu hukuman gantung


Kalau spotlight buat macam ni, bangun-bangun terus buta


Jemput minum~~~


Huh !


Ini macam konsep mata, dalam mata ada anak mata.
So kalau lampu, dalam lampu, ada anak lampu :)




Ini jenis siat-siat dinding. Balik rumah nanti aku nak try kat
dinding bilik tidur aku. Yes ! Ni paling senang !!


Ini pon bagus. Multi-purpose. Boleh terbalikkan dan buat
tab mandi.


Tak payah nak ambil wudhu' kat sini pulak ea.....


Lampu ni bajet hot je~~~~~` Huh !


 Masuk hutan kalau terbawak torchlight ni naya je~~~~Hihi



Okay, itu je lah design lampu yang menyakitkan hati aku
sebab cool giler ! Hahahaha...thanx sudi berlegar-legar kat sini
http://lynndamya.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...