Selasa, 18 November 2014

Apabila Mekah Bergelap Pada Jam 1.30 Tengahari Seakan Malam

Semua orang tahu bahawa kota suci Mekah adalah pusat kepada planet Bumi. Satu peristiwa ganjil dan unik telah berlaku semalam apabila langit di Mekah bertukar menjadi merah pekat dan menjadi gelap pada jam 1.30 waktu tengahari seakan malam macam pukul 9. Haa, jangan terkejut, ini benar-benar berlaku ..
Benar dan menakutkan. Kelihatan orang yang yang mengejakan tawaf di hadapan Baitullah menjadi pelik,cemas dan kehairanan. Apakah yang sebenarnya telah berlaku di Mekah?? Peristiwa pelik-pelik telah membuatkan ramai umat Islam di seluruh dunia berfikir sejenak..
 
 
 

 

Sehingga ini, tidak ada pihak yang mampu merungkai mengenai kejadian aneh itu. Masing-masing diam seribu bahasa. Kerajaan Mekah masih tidak mengeluarkan sebarang kenyataan tentang kejadian yang melanda negara suci itu semalam.
Adakah ini satu petanda kepada dunia?? Apakah yang terjadi sebenarnya kepada dunia masa kini??
Terdapat video yang dapat di rakamkan dibawah ini... 
Sama-samalah kita mengubah diri kita kearah yang lebih baik pada masa hadapan..Tiada siapa yang mampu menghalang kuasa Tuhan kan..Percayala

 Dikatakan Kejadian ini berlaku disebabkan oleh peralihan musim dari musim panas ke musim sejuk di Mekah memang terjadi fenomena mcm tu katanya tapi rahsia Allah lagi luas. Wallahhualam

taotauajer

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda Berkenan .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...