Ahad, 14 September 2014

Tanda Hubungan Korang Tak Panjang



Percaya tak anda-tanda hubungan korang tak panjang macam kat bawah ni? Walaupun tak berapa nak tepat, tapi rasanya macam ada jugak betul ni. Sila baca ye.

                                                 9 Tanda Hubungan Korang Tak Panjang                                  
 
 
 

1. SMS pendek-pendek..bila reply dia jawab 'K'.
2. SMS yang menyakitkan hati dan selalu cari gaduh.
3. Selalu bagi alasan sibuk dengan assignment/ kerja.
4. Tak ambil berat pasal korang.
5. Jarang hantar mesej dan telefon..hantar pun seminggu sekali.
6. Selalu bagi alasan bila lewat reply mesej..padahal tengah mesej dengan orang lain.
7. Perangai berubah tak macam masa kenal dulu.
8. Bila jumpa tak bagi tengok handphone.
9. Block nombor handphone korang sebab tak nak diganggu.

Kau yang dulu bukanlah yang sekarang..hehe. Bila ada tanda-tanda macam ni bersiap sedialah ye. Nak percaya atau tak terpulang la pada korang. Ada lagi nak tambah? 
 http://nicknashram.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda Berkenan .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...