Khamis, 28 Ogos 2014

Sebab Kenapa Lelaki Curang


Kenapa lelaki walaupun dah ada isteri cantik/awek comel tapi tak setia jugak? Nak tahu baca kat bawah ni.

1. Handsome
  • walaupun poket kosong dan takde duit asalkan ada rupa, saham tetap tinggi..awek mudah je jatuh hati.
 


 

2. Bosan
  • bila selalu bergaduh dan hubungan tak manis macam bercinta dulu, mulalah dia cari yang lain untuk isi kebosanan tu.
3. Kaya
  • lelaki yang kaya mudah untuk curang kerana dia rasa perempuan mudah dipujuk dengan kekayaannya.
4. Balas Dendam
  • mungkin sebab nak balas balik perbuatan pasangannya yang curang..fair and square katanya.
5. Queen Control
  • lelaki yang jadi mangsa queen control oleh pasangan dia kemungkinan untuk curang tu ada..sebab semua lelaki tak suka diperintah.
6. Cinta Lama
  • bila awek lama muncul kembali, pastu mulalah berhubung untuk ingat kisah cinta lama..maka berlakulah edisi curang.
7. Selekeh
  • imej adalah perkara yang penting bagi lelaki..pasangan yang selekeh menjadi faktor berlakunya curang.
8. Menyampah
  • mungkin sebab dah tak mampu lagi nak layan kerenah pasangan yang mengada-ngada, curang la penyelesaian baginya.
P/S : Hargailah pasangan anda sebaiknya ye :)
 nicknashram.blogspot

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda Berkenan .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...