Khamis, 17 April 2014

Ahli Parlimen Karpal Singh maut dalam kemalangan di Gua Tempurung

Ahli Parlimen Bukit Gelugor, Karpal Singh maut dalam satu kemalangan ngeri di kilometer 301.6, Lebuh Raya Utara-Selatan menghala arah utara berhampiran Gua Tempurung pada kira-kira pukul 1.30 pagi ini. Turut terkorban dalam kemalangan berkenaan ialah pembantu peribadi beliau, Michael Cornandez. Karpal yang dipercayai dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Pulau Pinang kerana perlu menghadiri satu kes mahkamah mati di tempat kejadian akibat cedera parah.

Gempar! Gambar Ahli Parlimen Karpal Singh maut dalam kemalangan di Gua Tempurung   

Kematian mengejut Kapal Singh ini disahkan sendiri oleh anak lelakinya, Gobind Sing Deo menerusi laman twitter yang dimuatnaik pada jam 3.40 pagi tadi. 
 

Dalam pada itu, Perdana Menteri Datuk Seri Najib turut mengucapkan takziah kepada mangsa menerusi laman twitternya ketika beliau baru sahaja mendarat di Ankara, Turki.
 

Gempar! Gambar Ahli Parlimen Karpal Singh maut dalam kemalangan di Gua Tempurung  

Gempar! Gambar Ahli Parlimen Karpal Singh maut dalam kemalangan di Gua Tempurung 
  biaqpila.blogspot.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...