Khamis, 3 September 2015

Sembilan Rahsia Yahudi

Kita tahu saat ini bangsa Yahudi menguasai dunia, bahkan ada teori konspirasi Illuminati, suatu cara bangsa Yahudi menguasai dunia. Seperti kita ketahui juga ada banyak perkara di dunia ini yang nampaknya begitu misteri, namun sudah menjadi gaya hidup dan namun remeh di sekeliling kita.

1. Bahaya Rokok

Bangsa Yahudi pemilik kilang rokok terbesar di dunia. Bangsa Yahudi tidak merokok, mereka tahu bahaya merokok jadi harga rokok dibuat sangat mahal. Di New York, Amerika Syarikat harga rokok per bungkusnya $ 12. Itu setara Rp 108.000 bila harga dollar 9,000 rupiah.

Bila pasaran Yahudi enggan membeli rokok kerana mahal, lantas dijual kemana rokoknya? Tentu saja ke negara-negara Muslim. Misalnya Indonesia. Merokok dapat membuat otak tumpul dan bodoh, dan di Indonesia rokok dijual di samping sekolah. Lihat saja warung kaki lima di sebelah sekolah anda, jual rokok? Bangsa Yahudi makin pintar kerana tak merokok, dan umat muslim semakin bodoh kerana lebih memilih membeli rokok ketimbang menabung atau melakukan pelaburan bijak lainnya.
 
 
 

2. Bahaya Vaksin Dan Ubat Moden

Yahudi jago membuat vaksin dan ubat moden lain, tapi tahukah anda? Rakyat Israel tidak berobat menggunakan vaksin dan ubat-ubatan moden, mereka tahu ubat yang mengandungi bahan kimia tidak bagus untuk kesihatan. Kerana itu masyarakat Israel memilih ubat-ubatan semula jadi, misalnya cuba tebak, Habbatus Sauda! Sungguh ironi, rawatan alami sunah rasul digunakan sebagai rawatan sehari-hari rakyat Israel, namun umat Islam lebih percaya dengan ubat kimia yang katanya moden itu. Belum lagi beberapa vaksin mengandungi babi.

3. Hubungan Ibu Dan Calon Bayinya
Wanita Yahudi ketika mengandung, akan mendengar suami membaca, menyanyi atau mereka akan menyelesaikan masalah matematik bersama-sama. Tujuannya untuk mendapatkan bayi yang bijak dan pintar, kerana fikiran dan perasaan si ibu berterusan dengan sang anak. Apabila si anak lahir, sang ibu menyusui sendiri anaknya. Bagaimana dengan umat Islam? Saat ini banyak ibu yang memilih menggunakan susu kilang ketimbang ASI untuk bayinya.

4. Mengganti Kafein berbahaya

Bangsa Yahudi tahu itu. McDonald di Israel menggantikan kopi berkafein dengan teh yang mengandungi polyphenols. Polyphenols berguna sebagai antioksidan memperbaiki sel rosak dan mencegah kanser. Sedang umat Islam masih terpedaya dengan kafein berbahaya.

5. Makan Buah Sebagai Makanan Pembuka

Di Israel mereka mendahulukan makan buah terlebih dahulu sebelum memakan makan utama. Mereka tahu kalau mereka makan makanan utama terlebih dahulu (contohnya nasi atau roti), maka mereka akan mengantuk, lemah dan payah. Sungguh kombinasi yang tidak produktif untuk belajar dan bekerja. Bagaimana dengan umat Islam? Lagi-lagi mereka terpedaya. Masyarakat muslim lebih percaya untuk memakan buah sebagai makanan penutup. Pantas jadi suka mengantuk.

6. Penggalian Masjid Al Aqsa dan Qubah Shakhrah

Sejak 50 tahun lalu, Israel melakukan penggalian bawah tanah. Israel menginginkan Masjid Al Aqsa dan Qubah Shakhrah runtuh dengan sendirinya.

7. Penipuan Sejarah Israel memanipulasi fakta sejarah dengan mengatakan negara-negara Arab yang menyerang Israel terlebih dahulu pada perang tahun 1967.

Padahal faktanya, Israel yang menyerang negara-negara Arab terlebih dahulu kemudian mereka merebut kota Al Quds dan Tebing Barat. Tetapi mereka mengatakan serangannya itu adalah serangan untuk menjaga diri dan antisipasi?

8. Umat Muslim Dan Kristian Bersatu

Di Palestin, umat muslim dan umat Kristian bersatu melawan penjajahan zionis.

9. Wajib Tentera

Para pelajar Israel diwajibkan ikut wajib tentera dan dilatih taktik ketenteraan seperti menembak dan memanah.

*sumber islampos.com/ detik islam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...