Selasa, 28 April 2015

Perkara Yang Di Sukai Wanita Tapi Di Benci Lelaki

ll 
Kadang-kadang banyak wanita di luar sana tak tahu, perkara yang lelaki benci tentang wanita. Hal ini boleh menyebabkan hubungan anda tidak kekal lama dan berpanjangngan, oleh itu setiap wanita yang bercinta hendaklah mengetahui perkara yang pasangannya tidak suka. Ini adalah antara lima perkara yang boleh dikongsikan.



Menonton Drama Romantis Bersiri
Kebanyakan lelaki kurang minat menonton drama bersiri bertema romantis. Akan tetapi, kebanyakan wanita amat suka mengikutinya lebih-lebih lagi cerita Korea.

Membaca Novel Romantis
Wanita mempunyai sifat kelembutan yang lebih besar dibanding lelaki sehingga dia minat membaca novel romantis atau mendengar lagu-lagu cinta. Namun kebanyakan lelaki lebih suka membaca buku yang penuh aksi dan pertarungan.

Bergosip
Sebenarnya wanita dan lelaki suka membicarakan hal orang lain ketika sedang berkumpul dengan teman-teman. Namun, lelaki tidak suka kebiasaan wanita yang suka membicarakan orang lain tanpa tahu kepastiannya.

Ambil Berat Penampilan
Sebahagian besar lelaki tidak terlalu mengutamakan penampilan. Memakai kemeja, seluar panjang dan mungkin jam tangan sebagai aksesori sudah memadai. Sedangkan bagi wanita, penampilan adalah segalanya kerana senang dipuji sehingga mereka menghabiskan waktu yang cukup lama untuk bersiap.

Bermain Bersama Anak Kecil
Wanita memiliki naluri keibuan sehingga mudah bagi mereka mendekatkan diri dengan anak kecil. Sedangkan lelaki secara umumnya kurang minat bergaul dengan anak-anak. Lelaki kurang suka bermain, memanjakan anak, kerana mereka tidak ingin memperlihatkan sifat kelembutannya.
mummynemo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...