Khamis, 22 Mei 2014

Jom Tengok -Iklan Billboard Yang Super Kreatif!

Kreatif abis habaq hang

Dengan pengiklanan dalam website dan iklan tv yang lebih mudah dan popular, mungkin korang ingat iklan kat billboard dah tak relevan lagi kan. Gila ko, iklan kat billboard aku rasa lebih menarik perhatian kot. Korang tengok je la kat kiri kanan lebuh raya nak pergi KL, melambak iklan billboard yang kreatif-kreatif semuanya.  Tak caya, korang tengok iklan kat bawah ni, memang kreatif abis, tapi semua ni bukan kat KL la kan.
 
tak caya...... jom lihatnya
 
 
 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda Berkenan .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...