Ahad, 25 Mei 2014

Tips -Nak Jadi Wanita Anggun

  

ASSALAMUALAIKUM ...

Semua wanita memang nak jadi anggun kat mata semua orang . Tapi ada gak yang tak pentingkan sangat keterampilan nih . Mereka lebih suka yang ringkas terutaa yang tak banyak masa , sibuk atau memang jenis malas nak berdandan . Kat sini den nak berkongsi dengan mereka yang suka gila dengan kecantikan .

TIPS UNTUK KELIHATAN ANGGUN

1. Perlu sentiasa bersedia terima perubahan ikut trend dan perubahan masa kini

2. Serikan wajah dengan air sembahyang 5 kali sehari




3. Tonjolkan penampilan diri korang dengan macam - macam karakter, gaya dan fashion baju 


4. Menjaga pemakanan yang sihat , dapatlah korang hidup dengan baik dan ceria . Korang kena rajin berdiet . Kalau semua korang makan ikut selera sesedap rasa , emmm habislah ...


5. Sentiasa buat rawatan pada muka sama ada guna cara moden atau tradisional kat salon sekurang - kurangnya sekali sebulan  Tegangkan semula urat - urat yang keletihan sebab kerja supaya nampak lebih bermaya .

  • LULUR BADAN DAN SCRUB . Boleh buat sendiri kat rumah sama ada buat sendiri atau yang dah siap dan mudah dapat kat pasaran . Tujuannya untuk pecahkan lemak dan toksin yang ada kat bawah kulit , mencuci serta membuang daki dan sel kulit mati .
Scrub wat sendiri : Beras rendam 3 - 5 hari ( kerap tukar  air untuk elak bau busuk ) . Cuci bersih . Kisar sehingga halus + daun jambu batu yang sudah diperaikan ( tak lumat / halus sangat ) .
  • MANDI BUNGA. Untuk naikkan aura dan jauhkan diri dari bau badan . Haruman dari bunga baik untuk tingkatkan paras tenaga dan naikkan seri wajah.
Sebaiknya berselawat dengan bacaan dari surah 4 kul , sebelum mandi . Ia juga dapat menjauhkan diri daripada gangguan dripped benda yang batil .
  • URUTAN MINYAK . Untuk melegakan urat yang tegang .

Rawatan sempurna ni boleh tolong korang nampak lebih anggun , yakin , aggresif ketika kerja dan dari segi penampilan diri .
 harumankasehvee.blogspot.

2 ulasan:

  1. wah tipsnya keren ..saya suka..saya suka..
    kalau ada tips yang lainnya bagi juga ya..
    oya kalau untuk perkembangan fashion kaos kaki muslimah saat ini seperti apa ya..

    BalasPadam
  2. salam kenal gannn...
    artikelnya menarik dah harus di baca sama semua wanita...
    dan untuk kaos kaki muslimah yang bagus dan trendy itu seperti apa ya...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...